Team scholingen

TEAM scholingen

Schoolontwikkeling is een teamaangelegenheid. Met het hele team aan een vernieuwing werken, betekent dat je het enthousiasme voor de vernieuwing kunt delen en dat je gebruik kunt maken van elkaars kwaliteiten. Wij verzorgen teamscholingen op locatie binnen de eigen school. Ook is het mogelijk met een aantal teams van bijvoorbeeld een bestuur, stichting of samenwerkingsverband, gezamenlijk een scholing of project te volgen (zie hiervoor het tabblad bestuursniveau).

We komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken voor een op maat gemaakt traject. Indien de school enthousiast is over het traject raden we de school aan om een voorlichtingsbijeenkomst te plannen voor het hele team. We vinden het belangrijk dat ieder teamlid op de hoogte is van het project en dat het project past bij de visie van de school. Indien een school er voor kiest om na de voorlichting te starten met het project, wordt de voorlichting niet gefactureerd.

LIST lezen is Top

Geletterdheid bij kleuters

DENK! lezen met begrip

BEWIJS VAN DEELNAME

Na afronding van een project ontvangt iedere leerkracht een bewijs van deelname. De bewijzen van deelname worden per mail verstuurd naar de school. Ieder teamlid kan desgewenst zijn eigen bewijs van deelname printen.